سیمینار ارائه پیش نویس پلان استراتیژیک موسسه تحصیلات عالی بادغیس برگزار شد

basu_admin
دوشنبه ۱۴۰۲/۶/۶ - ۱۵:۳۴
Badghis University

 

 

یوم یکشنبه مورخ ۵ سنبله سال ۱۴۰۲، سیمینار ارائه پیش نویس پلان استراتیژیک موسسه تحصیلات عالی بادغیس برگزار شد. این سیمینار  به منظور آشنایی و گرفتن نظریات استادان، محصلان، کارمندان اداری، ذینفعان و شرکای کاری موسسه جهت تقویت پلان برگزار گردید.

 

سیمینار با تلاوتی از آیات قرآنکریم آغاز ، سپس، محترم الحاج مولوی غلام رسول سروری، رئیس موسسه تحصیلات عالی بادغیس، در مورد پلان استراتیژیک  و اهمیت آن برای رشد و توسعه موسسه صحبت کرد. در  ادامه ، معاون علمی و امور محصلان موسسه، محترم الحاج پوهنیار محمد نعیم هاشمی، در مورد پلان استراتژیک موسسه اشاره کرد و نقش مهمی که این پلان در توسعه و پیشرفت موسسه دارد را بیان کرد.

 

سپس پوهنیار شاه میر موحد، استاد پوهنحی اقتصاد و عضو کمیته پلان استراتیژیک موسسه، پلان استراتیژیک موسسه را به صورت جزئی‌تر و در قالب یک پاورپوینت ارائه کرد. این ارائه شامل تحلیل‌ها، اهداف، استراتژی‌ها و راهبردهای موسسه برای دوره زمانی آینده بود. حاضرین با تمرکز و توجه به ارائه استاد نامبرده، تمام جنبه‌های این پلان استراتیژیک را استماع نمودند.

درختم از نماینده های ادارات موجود اساتید و محصلین تقاضا بعمل آمد تا نظریات و پیشنهادات شان را در قبال پلان استراتیژیک بخاصر اصلاح و غنامندی آن شریک سازند در اخیر سیمینار با دعایه محترم مولوی صاحب صلاح الدین حنیفی استاد پوهنحی شرعیات این نهاد به پایان رسید.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۷
Background image

تفاهم نامه همکاری بین شاروالی شهر قلعه نو و ریاست موسسه تحصیلات عالی بادغیس

الیوم دوشنبه مورخ 08/ 09/ 1445 تفاهم نامه همکاری بین شاروالی شهر قلعه نو و ریاست موسسه تحصیلات عالی بادغیس امضاء گردید.

تفاهم نامه همکاری بین شاروالی شهر قلعه نو و ریاست موسسه تحصیلات. . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۶/۶ - ۱۵:۳۴
Background image

سیمینار ارائه پیش نویس پلان استراتیژیک موسسه تحصیلات عالی بادغیس برگزار شد

 

 

یوم یکشنبه مورخ ۵ سنبله سال ۱۴۰۲، سیمینار ارائه پیش نویس پلان استراتیژیک موسسه تحصیلات عالی بادغیس برگزار شد. این سیمینار  به منظور آشنایی و گرفتن نظریات استادان، محصلان، کارمندان. . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۶/۶ - ۱۵:۲۸
Background image

سیمینار آموزش لایحه کردیدت

سمینار آموزشی تحت عناوین ( لایحه سیستم کریدیت و روش های نوین تدریس) به ابتکار آمریت های پی دی سی و تحقیقات معاونیت علمی موسسه تحصیلات عالی بادغیس برای مدت دو یوم امروز ۱۴۰۲.۶.۴ مطابق. . .

BACK TO NEWS