تعمیر جدید مؤسسه تحصیلات عالی بادغیس

basu_admin
شنبه ۱۳۹۹/۸/۱۰ - ۹:۴۱
BHEI

افتتاح تعمیر جدید موسسه تحصیلات عالی بادغیس تعمیر تدریسی موسسه تحصیلات عالی بادغیس با هزینه ۴۵ میلیون افغانی افتتاح و به بهره برداری سپرده شد. ۸/۷/۱۳۹۹ مراسم افتاحیه تعمیر تدریسی موسسه تحصیلات عالی بادغیس با حضور و اشتراک حسام الدین شمس والی ولایت، اعضای شورای ولایتی، معاون وسرپرست ریاست امنیت ملی، رییس تحصیلات عالی و مسئولین ادارات، فعالین مدنی، علمای کرام، روئسای پوهنحی ها، استادان، محصلین، بزرگان شهر و خبرنگاران برگزار گردید. پوهنیار بانو نری هیوادمل رئیس تحصیلات عالی بادغیس پیرامون موضوع صحبت و سخنرانی همه جانبه کرد و از توجه و همکاری های همیشه گی رهبری وزارت تحصیلات عالی، رهبری مقام ولایت، وکلای شورای ملی و شورای ولایتی بزرگان شهر و محل اظهار سپاس و تشکری نموده، اضافه کرد که تعمیر تدریسی موسسه تحصیلات عالی بادغیس از بودجه وزارت تحصیلات عالی و کمک کشور دوست هندوستان با هزینه ۴۵ میلیون افغانی در سه طبقه و ظرفیت ۳۵ اتاق تدریسی و اداری با ملحقات آن اعمار گردیده که قابل افتتاح و بهره برداری میباشد. بانو هیواد مل مشکلات موجود را در موارد ایجاد کتاب خانه، سالون ورزشی برای محصلین، ساخت لیلیه، مشکلات مسیر رفت و آمد، کانال آب، ایجاد سیستم برق ثابت و ارتقاع موسسه به پوهنتون را خدمت والی ولایت ابراز نموده خواهان توجه در این مسایل شد. متعاقبا حسام الدین شمس والی ولایت بادغیس، افتتاح تعمیر تدریسی را برای مسئولین تحصیلات عالی، محصلین و مردم بادغیس تبریک گفت و از کارکرد ها و تلاش های رئیس تحصیلات و همکاران شان تقدیر و تشکر نمود. والی بادغیس پیرامون مزایای تحصیلی در جامعه پرداخت و ایجاد تعمیر جدید را برای مردم بادغیس دستاورد بزرگ و آغاز فصل جدید علمی در این ولایت عنوان کرد. آقای شمس از توجه جلالت مآب رییس جمهور کشور در ساخت تعمیرات این موسسه تشکر نمود و از کمک های همیشه گی کشور و مردم هند در ساخت پروژه های عام المنفعه به نیکویی یادآوری کرد و نقش متنفذین و بزرگان شهر و محل را در این راستا برجسته دانست .

Documents

BHEI

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۷
Background image

تفاهم نامه همکاری بین شاروالی شهر قلعه نو و ریاست موسسه تحصیلات عالی بادغیس

الیوم دوشنبه مورخ 08/ 09/ 1445 تفاهم نامه همکاری بین شاروالی شهر قلعه نو و ریاست موسسه تحصیلات عالی بادغیس امضاء گردید.

تفاهم نامه همکاری بین شاروالی شهر قلعه نو و ریاست موسسه تحصیلات. . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۶/۶ - ۱۵:۳۴
Background image

سیمینار ارائه پیش نویس پلان استراتیژیک موسسه تحصیلات عالی بادغیس برگزار شد

 

 

یوم یکشنبه مورخ ۵ سنبله سال ۱۴۰۲، سیمینار ارائه پیش نویس پلان استراتیژیک موسسه تحصیلات عالی بادغیس برگزار شد. این سیمینار  به منظور آشنایی و گرفتن نظریات استادان، محصلان، کارمندان. . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۶/۶ - ۱۵:۲۸
Background image

سیمینار آموزش لایحه کردیدت

سمینار آموزشی تحت عناوین ( لایحه سیستم کریدیت و روش های نوین تدریس) به ابتکار آمریت های پی دی سی و تحقیقات معاونیت علمی موسسه تحصیلات عالی بادغیس برای مدت دو یوم امروز ۱۴۰۲.۶.۴ مطابق. . .

BACK TO NEWS